Skippa restaurangbranschen, du får mer dricks hos oss på City Network!

TackbrevHar du jobbat inom kundservice och fått dricks någon gång? Vi har fått ett gäng tårtor som tack för hjälpen men regelrätt dricks? Nä, det har vi aldrig varit med om… Fram tills idag!

För några dagar sedan hade en av våra kunder problem med sin sida. I vanlig ordning kontaktade han oss och bad om hjälp och vi gjorde allt vi kunde för att få upp vår kund igen. Detta är ju inget konstigt i sig, vi är oerhört måna om våra kunder och ligger de nere är det förstås katastrof, oavsett storlek, bransch eller typ av sida. Sagt och gjort, vi avhjälpte problemet och därmed var det supportärendet avslutat för vår del.

Idag damp det ned ett brev hos oss och gissa om vi blev stumma… Vi vet inte riktigt vad vi ska säga förutom att vi är extremt tacksamma för denna gest. Inte för att vi förväntar oss dricks, tårtor eller någonting sådant för att göra vårt jobb men herregud, denna gest gör oss oerhört ödmjuka och tacksamma. Bara tanken på att göra på det här sättet är värt mer än någonting annat och vi vet inte riktigt om man kan få ett bättre kvitto på sin arbetsinsats.

Stort tack!

/City Network kundservice

Im the marketing manager at City Network and I publish news and updates from the company.

Facebook Twitter LinkedIn Google+ YouTube